Du kan spÄra statusen pÄ din bestÀllning direkt i vÄr bestallningssparare genom att anvÀnda ditt bestÀllningsnummer och e-postadress.
Vi kommer att bekrÀfta att din bestÀllning har skickats med ett automatiskt e-postmeddelande, inklusive ditt pakets spÄrningsnummer. Du kan spÄra paketets status direkt pÄ kurirföretagets webbplats.
HjÀlp och information
Min bestÀllning
Hur kan jag kontrollera statusen pÄ min bestÀllning?
Kan jag göra Àndringar i en redan bearbetad bestÀllning?
Vi kan inte göra nÄgra Àndringar i modellen, fÀrgversionen eller storleken pÄ den produkt du har valt för en redan bearbetad bestÀllning. Vi kan inte heller Àndra linstypen eller fraktmetoden som du valde under bestÀllningsprocessen. I det hÀr fallet kan vi dock, om bestÀllningen Ànnu inte har registrerats hos kurirföretaget, avbryta och Äterbetala din nuvarande bestÀllning. Du kan sedan göra en ny bestÀllning via vÄr webbplats och vÀlja önskad produkt.
Om du vill Àndra parametrarna för din dioptri, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst sÄ snart som möjligt. Om produktionsprocessen för linserna Ànnu inte har börjat, kan vi göra de dioptriska Àndringar du begÀr.
Vilka betalningsmetoder Àr tillgÀngliga?
Vi har för nÀrvarande följande tillgÀngliga betalningsmetoder:
- Credit card / Debit card
- Google Pay
- Apple Pay
Alla betalningar behandlas via betalningsportaler som anvÀnder den senaste sÀkerhetstekniken, vilket eliminerar alla chanser till bedrÀgeri.
Jag har inte fĂ„tt en bekrĂ€ftelse pĂ„ min bestĂ€llning. Ăr allt okej?
Om du inte kan hitta din bestÀllningsbekrÀftelse i inkorgen, gör följande:
Kontrollera mappen för kampanjer, skrÀppost eller nÄgon annan mapp som du anvÀnder i din inkorg.
Kontrollera att din bestÀllning har skickats framgÄngsrikt och att betalningen har behandlats.
Om du fortfarande inte kan hitta bestÀllningsbekrÀftelsens e-post har du kanske gjort ett fel nÀr du skrev in din e-postadress, eller din betalning har misslyckats av nÄgon anledning. Kontakta i sÄ fall vÄr kundtjÀnst, beskriv ditt problem i detalj, och vi kommer att lösa det sÄ snart som möjligt.
Vi rekommenderar Àven att du skapar ett konto dÀr du kan se en detaljerad historik och status för dina nuvarande och tidigare bestÀllningar.
FÄr jag en faktura med min bestÀllning?
Vi skickar automatiskt en faktura för varje bestÀllning.
För förskottsbetalade bestÀllningar fÄr du den som en bilaga i e-postmeddelandet som bekrÀftar att den har skickats.
Om du har valt att betala vid leverans kommer fakturan att utfÀrdas nÀr bestÀllningen har levererats och betalningen har behandlats. DÀrefter kommer fakturan att skickas i ett automatiskt e-postmeddelande inom 24 timmar efter att bestÀllningen har levererats.
Alla fakturor utfÀrdas endast i elektronisk form, sÄ de ingÄr inte i paketet pÄ pappersform.
Kan jag fÄ en företagsfaktura med min bestÀllning?
TyvÀrr utfÀrdar vi inte fakturor med företagsuppgifter.
Kan jag avbryta min bestÀllning?
Din bestÀllning kan endast avbrytas om den Ànnu inte har registrerats hos kurirföretaget. Kontakta i sÄ fall vÄr kundtjÀnst och ha ditt bestÀllningsnummer till hands. Vi kommer att behandla din begÀran sÄ snart som möjligt och bekrÀfta avbokningen via e-post.
Om din bestĂ€llning redan har betalats kommer vi Ă€ven att behandla Ă„terbetalningen. Ă
terbetalningsprocessen kan ta upp till 3 arbetsdagar. Processens lÀngd beror Àven pÄ den betalningsmetod du har valt och din specifika bank.
Om du vill avbryta en bestÀllning som innehÄller specialtillverkade dioptriska linser, kan vi behandla en begÀran om avbokning med full Äterbetalning endast om produktionsprocessen för linserna Ànnu inte har börjat. Om produktionsprocessen för linserna redan har börjat Àr avbokning av bestÀllningen fortfarande möjlig, men i det fallet kan vi bara behandla Äterbetalningen för bÄgen.
Kontakta i sÄ fall vÄr kundtjÀnst, som kommer att kontrollera din bestÀllnings aktuella status och ge dig detaljerad information om de nÀsta stegen.
Leveranstider och frakt
Vad Àr leveranstiderna?
De berÀknade leveranstiderna finns alltid pÄ produktsidan för varje tillgÀnglig modell. Om modellen finns i lager Àr leveranstiden 5 dagar.
I vÄrt sortiment hittar du Àven modeller som Àr tillgÀngliga per bestÀllning. I fallet med denna typ av produkt kan leveranstiderna variera. De kan dock alltid hittas pÄ produktsidan.
BestÀllningar som Àven innehÄller specialtillverkade dioptriska linser har en lÀngre leveranstid pÄ grund av linsens tillverkningsprocess. Den totala leveranstiden för bestÀllningen beror pÄ den specifika konfigurationen av dioptriska linser. Leveranstiden berÀknas automatiskt under bestÀllningsprocessen av systemet och syns direkt i linsens konfigurator, samt i varukorgen innan du slutför bestÀllningen.
Vilka leveransmetoder finns tillgÀngliga och vad kostar de?
För nÀrvarande har vi följande leveransmetoder tillgÀngliga:
ï»żï»ż
GLS - 49 kronor
ï»żï»ż
ï»żï»żFör bestĂ€llningar över 1.290 kronor Ă€r vald fraktmetod gratis.
Erbjuder ni fri frakt?
Ja, vi levererar alla bestÀllningar över 1.290 kronor gratis.
Skickar ni utomlands?
För nÀrvarande Àr internationell frakt inte tillgÀnglig. Om du vill att din bestÀllning ska levereras i ett land dÀr vi verkar, vÀnligen gör din bestÀllning direkt via vÄr lokala domÀn: eyerim.sk, eyerim.cz, eyerim.hu, eyerim.pl, eyerim.ro, eyerim.hr, eyerim.bg, eyerim.nl, eyerim.se, eyerim.dk, eyerim.fi
Kan jag omdirigera mitt paket?
Vi kan Àndra leveransadressen för din bestÀllning endast om ditt paket Ànnu inte har registrerats hos kurirföretaget. TyvÀrr Àr det inte möjligt att Àndra leveransmetoden som du har valt i din bestÀllning. Om din bestÀllning redan har registrerats hos kurirföretaget kan du Àndra leveransadressen genom att direkt kontakta kundtjÀnsten hos leverantören. Exakt förfarande beror dock pÄ ditt valda leveransföretag.
Jag kunde inte hÀmta paketet, kan ni skicka det igen?
OmsÀndning av en icke-levererad bestÀllning Àr endast möjlig i fall av bestÀllningar som innehÄller skrÀddarsydda dioptriska linser. I denna situation, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst som kommer att hantera omsÀndningsförfarandet för ditt paket. För alla andra typer av bestÀllda produkter (solglasögon, dioptrisk ram, skidglasögon) Àr omsÀndning inte möjlig. NÀr leveransen av din bestÀllning har varit framgÄngslös skickas paketet automatiskt tillbaka till vÄrt lager och din bestÀllning avbryts. Vi bekrÀftar dess avbokning via ett automatiskt e-postmeddelande. Om din bestÀllning redan har betalats kommer vi att behandla dess Äterbetalning tillsammans med dess avbokning. à terbetalningsförfarandet kan ta upp till 3 arbetsdagar frÄn bestÀllningens avbokning.
Kampanjer och rabatter
Kan jag anvÀnda tvÄ kampanjkoder samtidigt?
Nej, du kan bara anvÀnda en kod Ät gÄngen.
Om jag la en bestÀllning under en kampanj med tvÄ artiklar och bestÀmde mig för att returnera en av dem, hur kommer det att pÄverka min Äterbetalning?
Det beror pÄ villkoren för den specifika kampanj du har anvÀnt. VÄra kampanjkoder har specifika villkor som du mÄste uppfylla för att kunna anvÀnda dem pÄ din bestÀllning. Om du gör en bestÀllning med en av vÄra kampanjkoder och sedan bestÀmmer dig för att returnera en artikel som gör att din bestÀllning inte lÀngre uppfyller kampanjkodens villkor, kan beloppet som Äterbetalas justeras.
Kampanjen erbjuder 15 % rabatt pĂ„ alla bestĂ€llningar över 100âŹ
Din bestĂ€llningens totala belopp Ă€r 110âŹ
Den returnerade artikeln Ă€r vĂ€rd 20âŹ
Nettoorder vĂ€rdet efter avbokning Ă€r 90âŹ
Eftersom returen gör att den totala utgiften hamnar under minimumutgiften pĂ„ 100âŹ, kommer Ă„terbetalningen att justeras för att Ă„terspegla detta och rabatten pĂ„ 15 % tas bort. Det innebĂ€r att du kommer att betala fullt pris för produkten du har bestĂ€mt dig för att behĂ„lla. Vi kommer att Ă„terbetala dig det Ă„terstĂ„ende beloppet, vilket Ă€r det fulla orderpriset minus produktens fulla pris som du bestĂ€mmer dig för att behĂ„lla.
Vad hÀnder om jag bara fÄr nÄgra av de artiklar jag bestÀllde, eftersom jag blev informerad om att artikeln/artiklarna inte kan levereras frÄn sÀljarens sida, och det gör att min bestÀllning inte lÀngre uppfyller villkoren för den kampanj jag ansökte?
Om du har fÄtt ett e-postmeddelande som sÀger att en eller flera av dina artiklar Àr slut i lager kan detta pÄverka Äterbetalningen du fÄr tillbaka om du anvÀnde en kampanjkod. Vi trodde att artikeln var i lager nÀr du gjorde bestÀllningen. Men nÀr vi skulle packa din order insÄg vi att artikeln inte lÀngre fanns tillgÀnglig.
Om villkoren för kampanjkoden fortfarande har uppfyllts efter din retur behöver du inte oroa dig. Annars, vÀnligen ha dem i Ätanke nÀr du returnerar nÄgot.
Om jag köpte glasögon under en tidsbegrÀnsad kampanj och jag skulle vilja byta dem mot en ny/annan produkt samtidigt som jag behÄller rabatten, Àr det möjligt?
Nej, rabatterna Àr endast tillgÀngliga under den period dÄ kampanjen Àr aktiv. Efter att kampanjen har avslutats kan vi inte erbjuda dig samma rabatt igen pÄ en ny bestÀllning.
Jag ville köpa en produkt men vÀntade pÄ ett bÀttre erbjudande, och sedan dess har priset pÄ produkten Àndrats. Kan jag begÀra det tidigare priset?
Priserna pÄ de produkter vi sÀljer Àndras ofta enligt den dynamiska prissÀttningspolicyn, vilket hjÀlper oss att erbjuda de bÀsta priserna för vÄra kunder. Policyn bygger pÄ olika parametrar och jÀmförelse med marknadspriserna, och ibland upplever vi Àven tekniska problem, som kan orsaka betydande förÀndringar i priserna. Vi försöker alltid erbjuda vÄra kunder det bÀsta erbjudandet, sÄ tveka inte att kontakta vÄr support för hjÀlp.
Jag glömde att anvÀnda rabattkoden nÀr jag gjorde bestÀllningen. Kan jag lÀgga till den efterÄt?
Om kampanjen med rabattkoden som du ville anvÀnda redan har avslutats, Àr det inte möjligt att anvÀnda koden i efterhand.
Om kampanjen fortfarande pÄgÄr och du vill anvÀnda rabatten pÄ en pÄgÄende bestÀllning, vÀnligen kontakta vÄr kundtjÀnst som kan hjÀlpa dig.
Min rabattkod fungerar inte. Vad ska jag göra?
Först och frÀmst, vÀnligen se till att alla produkter i din kundvagn uppfyller alla villkor för kupongen som du försöker anvÀnda.
Om kampanjen med rabattkoden som du ville anvÀnda redan har avslutats Àr det inte lÀngre möjligt att anvÀnda koden.
Om kampanjen fortfarande pÄgÄr och aktivt marknadsförs pÄ vÄr webbplats eller andra marknadsföringskanaler, och koden inte fungerar, vÀnligen kontakta vÄrt kundsupportteam för att informera dem om problemet.
Linser och kvitton
Kan jag bestÀlla glasögon med individuellt tillverkade linser enligt mitt recept?
Ja, som en certifierad optikaffĂ€r kan vi erbjuda dig att köpa kompletta glasögon med linser tillverkade individuellt enligt dina dioptriska vĂ€rden. Hela bestĂ€llningsprocessen Ă€r mycket enkel: vĂ€lj en bĂ„ge och ange dina dioptriska vĂ€rden frĂ„n ditt recept i vĂ„r receptkonfigurator. Ăr du osĂ€ker pĂ„ hur du fyller i dessa vĂ€rden korrekt? Inget problem. Du kan bara bifoga ett foto av ditt recept till din bestĂ€llning och vĂ„ra optiker tar hand om resten.
Du kan ocksÄ uppgradera dina linser genom att lÀgga till blÄljusskydd, solglasögonfÀrgning eller fotokromisk belÀggning.
Ja, för att bestÀlla receptbelagda glasögon behöver du ett giltigt recept frÄn en lÀkare.
Nej, det Àr inte nödvÀndigt att ha en lÀkares recept för att bestÀlla glasögon. Du kan ocksÄ bestÀlla dem baserat pÄ en ögonmÀtning utförd av en optometrist i en optikbutik eller vÀrdena pÄ dina nuvarande glasögon.
Om du dock inte har genomgÄtt en ögonundersökning under det senaste Äret, rekommenderar vi att du besöker din optiker eller optometrist innan du köper ett nytt par glasögon.
Vilka typer av receptglasögon erbjuder ni och var kan jag hitta mer detaljerad information om dem?
Hela vÄrt utbud av linser, tillsammans med mer detaljerad information, hittar du hÀr.
Jag Àr osÀker pÄ hur jag fyller i linsernas parametrar frÄn mitt recept.
Vi gör vÄrt bÀsta för att göra processen att köpa glasögon online sÄ enkel och bekvÀm som möjligt. VÄr linskonfigurator Àr utformad för att hjÀlpa dig genom hela bestÀllningsprocessen genom att erbjuda vÀgledning och all nödvÀndig information. Detta möjliggör att du kan vÀlja rÀtt typ av linser och ange alla nödvÀndiga dioptervÀrden noggrant.
Mer detaljerad information om hur du lÀser en recept för glasögon finns hÀr.
Om du ÀndÄ Àr osÀker pÄ hur du fyller i vÀrdena korrekt, behöver du inte oroa dig. Du kan enkelt ladda upp en bild av din recept till din bestÀllning, och vÄrt optikerteam kommer att se till att linserna tillverkas exakt enligt dina behov.
Jag behöver nya linser till min bÄge. Kan jag ocksÄ köpa endast dioptriska linser?
TyvÀrr erbjuder vi inte denna tjÀnst. Linser kan endast köpas tillsammans med en bÄge; de finns inte tillgÀngliga som en separat produkt.
Jag har höga dioptrier och kan inte hitta mina vÀrden i linskonfiguratorn.
I vÄr portfölj har vi dioptriska linser med vÀrden för sfÀriska dioptrier upp till -10/6 och cylindrar upp till -+3. TyvÀrr Àr högre vÀrden inte tillgÀngliga.
Returer och Ă„terbetalningar
Hur kan jag returnera min bestÀllning?
Varje order kan returneras utan att ange nÄgon anledning inom 30 dagar frÄn leverans.
Ăr det möjligt att returnera alla typer av produkter, Ă€ven receptbelagda glasögon?
Ja, du kan returnera alla produkter som du har köpt frÄn oss.
Om du först köpte ett par dioptriska glasögon med eyerim vision-glas (med eventuella förbÀttringar) frÄn oss kan du returnera dem inom 30 dagar efter leverans sÄ ger vi dig full Äterbetalning. Denna returpolicy gÀller endast för ett par glasögon frÄn din bestÀllning (om du köper mer Àn ett par Äterbetalas hela beloppet för den billigaste modellen) som gjorts online (dvs. inte i vÄr fysiska butik).
Om du vÀljer att returnera ett par dioptriska glasögon som innehÄller Essilor premium-glas som tillverkats enligt ditt individuella recept, kan vi endast Äterbetala beloppet för den dioptriska bÄgen. I denna situation kan vi dock skicka tillbaka de dioptriska glasen efter att du har returnerat glasögonen. Vi skickar de returnerade glasögonen till vÄra optiker sÄ att linserna kan tas bort frÄn bÄgen och skickas tillbaka till dig pÄ din adress. Om du Àr intresserad av detta alternativ kan du kryssa i det direkt nÀr du fyller i returformulÀret online.
*Icke-dioptriska linser betraktas inte som en skrÀddarsydd produkt. Om du returnerar glasögon med 0 dioptriska linser, kommer hela beloppet att Äterbetalas.
MÄste jag betala för returpaketet?
Fraktavgiften för returpaketet betalas av kunden. I specifika fall, som en skadad produkt eller en felaktigt skickad vara, kommer vi naturligtvis att Äterbetala beloppet du betalat för frakten.
Kan jag byta en produkt istÀllet för att fÄ en Äterbetalning?
Detta alternativ Àr inte tillgÀngligt. Alla returnerade bestÀllningar Äterbetalas automatiskt. Om du Àr intresserad av en annan modell, storlek eller fÀrgversion kan du köpa den genom att göra en ny bestÀllning direkt pÄ webbplatsen.
Hur kan jag kontrollera om ni redan har mottagit mitt returpaket?
Du kan kontrollera status för ditt returnerade paket direkt pÄ Packetas webbplats genom att anvÀnda dess spÄrningsnummer.
Hur lÄng tid tar returproceduren?
Hela processen bör ta upp till 10 arbetsdagar frÄn avsÀndningen av returpaketet. Vi kommer att bekrÀfta returhanteringen samt Äterbetalningen till dig via ett automatiskt e-postmeddelande.
Hur fÄr jag tillbaka mina pengar?
I fall av förskottsbetalade bestÀllningar kommer Äterbetalningen att behandlas automatiskt till det konto som anvÀndes för betalningen av bestÀllningen.
Garanti
HUR KAN JAG ANVĂNDA MIN 2-Ă RSGARANTI?
Garantiperioden för varje köpt produkt Àr 2 Är. Kom ihÄg att garantin tÀcker alla fabrikationsfel utan undantag. Dock tÀcker den inte skador pÄ bÄgar och glas som orsakats av allmÀnt dagligt slitage eller nÄgon typ av mekanisk skada. Om du vill utnyttja din garanti sÄ registrera ditt Àrende har.
Efter registreringen kommer du att fĂ„ ett e-mail med ett REKLAMATIONSFORMULĂR med ytterligare instruktioner om hur du skickar paketet till oss. Skriv ut formulĂ€ret, följ instruktionerna och skicka paketet till oss pĂ„ den adress som anges i formulĂ€ret.
SÄ snart vi tar emot produkten kommer vi att skicka den till tillverkaren för granskning av klagomÄlet. Ha i Ätanke att det kan ta upp till 30 dagar.
VARFĂR KAN JAG INTE FYLLA I REKLAMATIONEN?
Om du har problem med att fylla i reklamationen online kan du kontrollera följande:
- du har fyllt i ordernumret och e-postadressen exakt pÄ samma sÀtt som nÀr du gjorde bestÀllningen (inga mellanslag, stora eller smÄ bokstÀver, punkter m.m.)
- att ordern inte har levererats för mer Àn 2 Är sedan och att garantin inte gÀller lÀngre.
Om du har kontrollerat detta och fortfarande har problem sÄ kontakta oss pÄ [email protected]
VAR HITTAR JAG REKLAMATIONSFORMULĂRET?
ReklamationsformulÀret kommer att bifogas till det e-postmeddelande du fÄr efter att du har registrerat din reklamation pÄ vÄr webbplats.
TTILL VILKEN ADRESS SKICKAR JAG DEN SKADADE PRODUKTEN?
Du hittar adressen i reklamationsformulÀret som bifogas till det e-postmeddelande som du har fÄtt efter att du registrerat din reklamation.
Vi ber dig att förpacka glasögonen omsorgsfullt och sedan skicka dem till adressen nedan:
Juraj BeÄka eyerim
DialniÄnĂĄ cesta 5, Hala D, Gate 26
903 01 Senec
Slovensko
Du kan skicka paketet via ett leveransföretag eller annan tjÀnst som du sjÀlv vÀljer. Spara sÀndningsbekrÀftelsen eller paketets spÄrningsnummer om det skulle intrÀffa nÄgot oförutsÀgbart. Efter att vi har tagit emot och behandlat ditt paket kommer vi att kontakta dig via e-post.
NĂR INFORMERAS JAG OM HURUVIDA MIN REKLAMATION HAR GODKĂNTS?
SÄ snart vÄr garantiavdelning tagit emot och undersökt ditt paket sÄ kommer du att fÄ ett e-mail gÀllande statusen pÄ din reklamation. Det kan ta upp till 10 arbetsdagar för paketet att anlÀnda.
VĂ€nligen notera: Efter att vi tagit emot ditt paket kan garantiprocessen vara i upp till 30 arbetsdagar.
Recensioner
Hur skriver jag en recension?
NÄgra veckor efter ditt lyckade köp kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig dÀr vi ber om en recension av den produkt du köpt, dÀr hittar du Àven en lÀnk till produktrecensionsformulÀret.
Förfarandet för att skriva en recension Àr enkelt:
1) BetygsÀtt först produkten frÄn 1 till 5 stjÀrnor, dÀr 5 Àr det högsta betyget.
2) Skriv en rubrik som summerar din upplevelse med produkten. Gör det klart och koncist sÄ att andra kunder enkelt kan förstÄ vad din recension handlar om.
3) I kommentaren beskriver du produkten, listar vad du gillar och inte gillar med den, och delar din övergripande tillfredsstÀllelse/otillfredsstÀllelse med glasögonen.
4) Ge eventuella tips eller rÄd du har till andra kunder som övervÀger att köpa likadana glasögon.
5) Avsluta din recension genom att sammanfatta dina tankar om produkten samt om du skulle rekommendera den till andra.
6) Kom ihÄg att vara Àrlig och objektiv nÀr du recenserar och undvik obehörigt innehÄll som skulle resultera i att recensionen blir ogillad.
7) LÀs till sist igenom recensionen innan du skickar in den sÄ att den Àr klar och koncis.
Hur sÀkerstÀller du att din recension godkÀnns?
1) BetygsÀtt produkten med stjÀrnor (frÄn 1 till 5) och skriv en kommentar.
2) Skriv Àrligt, var inte rÀdd att nÀmna negativa aspekter.
3) Bedöm endast en produkt du har direkt erfarenhet av.
4) Kopiera inte recensioner frÄn andra webbplatser.
5) Skriv recensionen pÄ samma sprÄk som webbplatsen dÀr du handlade.
6) Kom produkten fram sent, var förpackningen skadad eller gav vi dig dÄliga rÄd? Skriv inte det i recensionen, det Àr bÀttre att meddela oss genom att anvÀnda garantiformulÀret eller kontakta vÄr kundtjÀnst pÄ [email protected]
Vad bör du absolut undvika nÀr du skriver en recension?
1) Vulgaritet, rasism, uppvigling till vÄld, personliga attacker, etc.
2) Falska recensioner med syfte att vilseleda vÄra kunder.
3) UtlÀmnande av personuppgifter (dina egna eller en tredje parts) och generellt att bryta mot integritetsskyddet.
4) Att stÀlla frÄgor: vÄr kundtjÀnst stÄr till ditt förfogande för dessa ÀndamÄl.
5) Att nÀmna problem som inte Àr direkt relaterade till produkten, dvs. klagomÄl om transport, skadad förpackning, etc.
6) Att marknadsföra andra orelaterade produkter och/eller tjÀnster.
Bra att veta
Visa allaReturprocedure
Hur returnerar jag en produkt?
Om du vill returnera produkten, slÄ in varan noggrant, helst i originalförpackningen och med alla tillbehör du fÄtt och skicka tillbaka den till oss till följande adress:
eyerim s.r.o.
Michalska 389/20
811 03 Bratislava
Slovakien
NÀr paketet har levererats till oss kommer vÄrt team att behandla det och kontrollera glasögonen. Du kommer att fÄ en ÄterbetalningsbekrÀftelse i efterhand. Observera att denna process kan ta upp till 14 dagar.
KUNDSERVICE
VÄr kundtjÀnst finns hÀr för dig varje dag.
Vi lÀser alla mejl och Äterkommer inom 24 timmar.
Returadress
eyerim s.r.o
DiaÄŸniÄnĂĄ cesta 5, Hala D, gate 26
903 01 Senec
Slovakia
Registrerad adress:
BrezovĂĄ 2055/22, SpiĆĄskĂĄ NovĂĄ Ves, 052 01, Slovensko
COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SE502077783401
Företaget Àr registrerad i Handelsregistret upprÀtthÄllet av District Court Koƥice, section Sro,
insert 36601/V.
Bratislava
Monday 09:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 09:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 09:00 - 14:30
Sunday Zatvorené
Break 12:00 - 12:30
Praha
Monday 9:30 - 19:30
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 9:30 - 19:30
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 9:00 - 14:30
Sunday ZavĆeno